شبيه ساز پرواز
نوشته شده توسط : مونا احمدی

از اين رو امروزه افراد علاقمند به صنعت هوانوردي مي توانند علاوه بر آموزش در مراكز مختلف هوانوردي و خلباني دوره هاي مربوط به پرواز را سپري كرده و يا با استفاده از شبيه ساز پروازخلباني را تجربه كنند.

شبيه ساز هاي پرواز نقش بسيار مهمي در ايجاد يك بستر مناسب براي آموزش خلباني را در بر دارند. افراد با تهيه پكيج هاي نرم افزاري مربوط به شبيه سازهاي پرواز و نصب آن ها برروي كامپيوتر و لپ تاپ خود ، مي توانندپرواز با انواع هواپيماها ، بالگردها و جنگنده هاي مختلف را تجربه كنند.
پنل هاي اصلي و كاملا شبيه سازي شده به همراه صداهاي واقعي و گرافيكي زيبا از ويژگي هاي اين نرم افزار بي نظير مي باشد. همچنين ، علاقمندان با استفاده از تجهيزات مختلف سخت افزاري ، محيط مربوط به شبيه ساز پرواز را طبيعي تر كرده و از آن ها استفاده مي كنند.
شبيه ساز پرواز تمامي فرودگاه هاي جهان را در بردارد و شما نيز مي توانيد با ارائه يك طرح پروازي يا Flight Plan مبدا و مقصد خود را در شبيه ساز پرواز مشخص نمائيد. همچنين امكان تعيين انواع آب و هوا در شبيه ساز پرواز ايجاد شده است تا بتوانيد در شرايط جوي مختلف آب و هوايي پروازي زيبا و فوق العاده را تجربه كنيد.
يكي ديگر از ويژگي هاي شبيه ساز پرواز ، امكان انجام مكالمات هوانوردي به صورت زنده (Live) مي باشد و كاربران در دو نوع خلبان و كنترلر مي توانند در شبيه ساز پرواز با يكديگر همكاري كنند تا بتوانند در اين برنامه ، محيطي واقعي را ايجاد كنند.
فروشگاه خلباني جاست فلايت به عنوان ارائه دهنده محصولات هوانوردي از جمله: ماكت هواپيما ، ماكت جنگنده ، شبيه ساز پرواز ، افزودني و تجهيزات شبيه ساز پرواز ، كتب خلباني و هوانوردي ، لباس فرم خلباني و غيره. سعي دارد تا نياز موجود در بين جامعه هوانوردي كشور را برطرف سازد.
ماكت هواپيما و جنگنده به دو صورت كيت يا همان مونتاژي و تزئيني ارائه مي گردد. ماكت هواپيما به صورت كيت محصول شركت هاي معتبر جهان با دقت بسيار بالا عرضه شده و خريداران اين نوع ماكت مي توانند شخصا به مونتاژ و رنگ آميزي آن بپردازند ، توليد كننده اين مدل ماكت ها شركت Revell ، Kitech ، Academy و غيره. مي باشند.
يكي از بخش هاي مهم در ماكت هواپيما و جنگنده ، ارائه ماكت هاي تزئيني با كيفيت بسيار عالي و جزئيات بسيار دقيق مي باشد. فروشگاه هوانوردي جاست فلايت در حال حاضر با تهيه بيش از يكصد عنوان ماكت تزئيني از شركت هاي معتبر امريكايي و اروپايي ، يك مجموعه كامل از ماكت ها را در اختيار دارد.
در حوزه لباس فرم خلباني ، با ارائه انواع تجهيزات مختلف از جمله: پيراهن خلباني ، وينگ ، پين هاي يقه ، ريت هاي سرشانه ، كروات و انواع كلاه يكي از كامل ترين فروشگاه هاي خلباني كشور بوده و اطلاعات محصولات به خوبي در داخل سايت درج مي شوند.




:: بازدید از این مطلب : 737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: